Sv: Bøker lest i 2017
1. Lydbok: Flink Pike - Gillian Flynn: Spennende bok, men irriterende slutt!
2. Lydbok: Når det mørkner - Jørn Lier Horst: Hvorfor så kort!? Bra bok, med et innblikk i Wistings tidlige år.
3. Lydbok: Glassdukkene - Jorun Thørring: Denne var god og spennende. Klar for neste om Aslak Eira
4. Lydbok: Ildens øye - Jørun Thørring: Denne var også veldig spennende.
5. Lydbok: Mørketid - Jorun Thørring: Da var min tid med Aslak Eira over. Klar for Orla Os, men først Elli!
Februar
6. Lydbok: Eystein Hanssen - Jaget: Sjette bok i serien, denne fornekter seg ikke. Føler ikke for å kjøre i Oslo-tunneler med det første!
7. Bok: Mary Higgins Clark - Som tiden går: I kjent stil, med etterhvert kjente og kjære karaktere også. Liker lotto-millionæren Alvirah!
8. Lydbok: Jorun Thørring - Skyggemannen: Uvant med fransk setting, men liker Orla Os også.
9. Lydbok: Jorun Thørring - Tarantellen: Venner meg litt til de franske navn og gater nå, og boka var spennende.
Mars
10. Bok: Eirik Husby Larsen - Det blå barnet: Spennende med parallelle historier.
11. Storytel Lydbok på svensk: Mikaela Bley - Liv: Gikk overraskende bra å høre lydbok på svensk. Jag gillade det! Likte boka også, selv om jeg synes den første var bedre.
In progress:
Catharina Ingelman-Sundberg - Pensjonistligaen i skatteparadis
__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
|