Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-16, 22:49   #89
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent hårfjerning

Opprinnelig lagt inn av Ambivalensia, her.

Så kjedelig. Husker du hvilken type laser som ble brukt?

Øøøh, måtte bla meg tilbake her. Diodelaser ser det ut til:

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Aner ikke. Jeg har bestilt på Oslo kosmetiske lasersenter, og der koster 1800,- hver gang, og halv pris etter fire behandlinger. Jeg håper jeg ikke trenger såpass! Jeg tenker to innen neste sommer, og håper det har hatt god effekt.

Nå er det vel ikke ofte at noen har stor effekt etter bare to behandlinger, siden de fleste hårsekker består av tre hår tror jeg? Det er såpass lenge siden jeg satte meg inn i dette at jeg ikke husker helt. Nå fikk jeg lyst til å ta opp igjen tråden. Jeg kan jo ta et par til og se om det funker da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat