Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-16, 00:44   #11
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Negler og vekst

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg anbefaler at du går og får shellack på. Da blir de sterke og får ro til å vokse. I tillegg ser det pent ut i mellomtiden. Har du korte negler, ser de for eksemple lengre ut hvis du tar på en mørk farge. Vil du ikke ha farge, kan du bare ha gjennomsiktig shellack. Mine vokser ca 1,5-2 mm på 4 uker.

Shellack drepte mine negler Jeg har myke, flakete negler som tåler lite, og en runde med Shellack i forbindelse med konfirmasjon gjorde dem helt håpløse. Men, jeg følte meg så lekker med fransk manikyr at det nesten var verdt det

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat