Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-16, 17:43   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk- skulle man latt være?

Jeg mener det har vært innlysende helt fra starten av at jenta ikke døde av mobbing. Mobbing kan helt klart ha medvirket at situasjonen ble som den ble, men derfra og ut mener jeg det må være morens og eventuelt involverte instansers ansvar at hun ikke døde av følgene. Jeg synes morens avgjørelse om å flytte på hytte med datteren virker merkelig, og derfra og ut må hun ta ansvar for hva som skjedde med datteren. Hvem skulle ellers være ansvarlig?

Det kan godt være gravingen i saken er unødvendig, men samtidig mener jeg en viss balansering av "mobbet til døde"-budskapet er nødvendig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat