Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-17, 13:38   #94
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reagerte på ungdom i BARE merkeklær - reagerer du?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tar det som et tegn på at jeg begynner å bli godt voksen og ikke lenger henger med i svingene. Det har jo til alle tider vært deler av motebildet som de litt eldre ikke helt har skjønt seg på. Jeg synes sånne struttelepper er helt forferdelig stygt, men jeg eier jo ikke definisjonen på hva som er pent.

Ja, samme her. Jeg tenker bare at dette forstår jeg meg rett og slett ikke på. Jeg har ramlet av lasset. Men enkelte av de mest ekstreme får jeg nesten problemer med å føre en normal samtale med. Jeg blir så opptatt av øyenvippene og brynene at jeg nesten ikke får med meg hva de sier. Det var et tilfelle i en narvesenkiosk jeg nettopp handlet i. Vippene og brynene hadde liksom tatt over hele ansiktet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat