Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-17, 14:34   #69
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg har forresten laget yoghurt bare ved å bruke noen skjeer yoghurt, kokt opp med melk og latt det ligge i en tett beholder innpakket i ymse tepper e.l. noen timer. Det fungerte veldig bra uten fænsi kit eller pulver! Husker ikke måleforholdene lenger, men skal se om jeg ikke har det et sted. Lenge siden jeg har prøvd det nå.

Du kan se på lenken jeg la ut tidligere tråden for temperatur, tips etc

(Litt rart egentlig at youghurt er så populær kjøpevare, i og med den er såpass enkel å lage? Er kanskje litt slik som surdeig, at selv om det er enkelt krever det en del planlegging pga tidsbruken? Ser selv at jeg heller lager kaker enn gjærbakst, nettopp på grunn av det krever litt planlegging på tid)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat