Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-18, 20:40   #4
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God og enkel forrett som kan lages klar i forveien?

Får du tak i vaktelegg?
Jeg elsker å servere vaktelegg som forrett, koker de i 1 1/2 min og deler i 2, legger de på litt salat eller kjapt stekt grønnkål, freser bacon eller choritzo og stør her og lager en fresh dressing av rømme, revet agurk og finhakket rødløk som jeg ringler over.
For et kult utseende kan de kokte, hele vakteleggene legges et par minutter i rødbetelake, da får de en stilig, knallrosa hinne. Om man gjør dette er det godt å ha litt finstrimlet rødbeter på retten.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat