Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-17, 12:16   #25
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har en perm. Eller, det er mer et hefte da. Det inneholder beskrivelser av ulike ruter mellom noen hemmelige hytter som ligger spredt rundt i landet. Det er bare oss som er innvidde som har tilgang til dem da, for man må være medlem i en veldig eksklusiv forening som gir deg nøkkel. Kan ikke si hva den heter selvfølgelig. (Mot "litt" cash, kan jeg si det på pm!)

Å være medlem i denne hemmelige foreningen gir også mulighet til å kjøpe blant annet frysetørret mat på pose, soveposer, telt og andre ting man trenger når man skal klare seg i villmarka litt billigere enn dere andre kan, så jeg har selvfølgelig et lager.

Og, viktigst av alt, jeg bruker ganske mye tid på å øve, ved å ta barnet mitt med for å vise frem de ulike hyttene, hvordan man bruker utstyret osv. Det går under dekknavnet "friluftsliv".

DNT? :Outer:

Njæ. Jeg har vurdert om det kanskje kunne vært lurt å ha noe ekstra vann tilgjengelig, sånn i tilfelle. Og ellers bor vi såpass nærme opptil flere butikker at jeg nok rekker å være blandt de første plyndrerne.

(Jeg har faktisk snakket med barna om hva de skal gjøre hvis noe skulle skje: kom dere hjem, helst sammen, hold dere sammen og vent på en voksen. Og de voksne har avtalt at hytta er stedet å møtes, hvis vi mot all formodning skulle måtte komme oss ut av byen hver for oss.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat