Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 13:50   #50
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Jeg tror og håper at lærerne til mine bruker mer tid på de som sliter faglig og sosialt nå enn på mine, så at vi ikke får masse tilpasninger lever jeg greit med. Førsteklassingen klarer ikke mer enn hun får (og ikke alltid det heller), tredjeklassingen er smart men litt lat, så hun kunne nok blitt utfordret litt mer, men det blir hun i tilbakemeldinger og i direkte kontakt med læreren i privat kanal på Teams. Der fikk hun også egen engelskoppgave i dag, som var gitt til 6. klassen læreren også har i engelsk. Jeg lever forholdsvis greit med det, selv om jeg selvsagt hele tiden føler at jeg burde gjort mer, både med skole og jobb.

Sånn ellers ser jeg at tredjeklassingen har betydelig lavere skuldre enn på lenge, hun har slitt både sosialt og med mye støy i klassen, og det slipper hun jo nå. Det ene Teamsmøtet hele klassen har hatt var grusomt bråkete, så vi måtte gi opp til slutt og sende beskjed til læreren om at hun fikk hodepine. Da ringte han henne opp og tok en egen prat med henne i stedet. Liker det.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat