Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 19:30   #244
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Jeg blir usikker på disse rådene som har kommet i dag fra Høie angående retningslinjer for folk i risikogruppen.

Vi har ikke besøkt foreldrene mine/svigermor. Jeg har tenkt at med de retningslinjene vi er rådet til å følge, så vil det potensielt ta veldig lang tid før vi kan det. I går ringte moren min og sa at hun ville møte oss i påsken, at vi heller fikk sitte med to meter mellom oss. Og jeg har ikke det minste lyst til det, av frykt for å smitte dem - mannen er tross alt i jobb, og to av barna møter av og til henholdsvis en og to venner.

Så leser jeg de rådene fra Høie, og jeg registrerer at vi forholder oss langt strengere til dette enn det rådes til. Jeg blir så usikker på hva som er riktig, og jeg vil gjerne finne en riktig balanse for å både fysisk og psykisk ta vare på besteforeldene (svigermor ble alene i sommer og er både i sorg og alene i ny leilighet.)

Hva tenker dere om Høies råd, og hvordan planlegger dere for kontakt/ikke kontakt med slektninger på 65+ ?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat