Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-23, 21:09   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leseplaner i sommer da?

Jeg leste ferdig "de tre" i går, og synes den var helt fantastisk. Jeg elsket "å vanne blomster..." også, det var en nydelig måte å skrive på, synes jeg.

Har ellers litt variert meny i år. Jeg leser stort sett bare i ferier. Startet sommeren med boka om Atlas, Salt Pa, den åttende boka i serien om de syv søstre. Likte den godt. Lånte så en bok av Jojo Moyes som jeg rett og slett avbrøt, for jeg skjønte ikke hva som skjedde. Det siste brevet, het den. Så leste jeg Meg, meg, meg av Linnea Myhre, den imponerte litt, faktisk. Jeg hadde kanskje ikke så høye forhåpninger, liker henne godt som influenser og podcaster, har ikke lest noe tidligere.

Så fikk jeg plutselig høre at det finnes FEM bøker i "fifty shades" - serien, så da måtte jeg lese de to siste, som vel egentlig bare er repetisjon av de to første, men fra Christian sitt perspektiv. Det er lenge siden jeg leste de tre første, og det var jo interessant å høre hans tanker også. Fikk også endelig sett filmene.

Nå har jeg reservert "Det ender med oss" etter jeg fikk Colleen Hoover anbefalt flere steder samtidig (blant annet i en tråd her inne). Henter den i morgen.

__________________
05 og 07

Sist redigert av Elise : 15-07-23 kl 21:15.
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat