Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-15, 15:39   #13
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "AP vil ha obligatorisk vaksinering"

Jeg aner ikke hvordan man hadde praktisert dette. Et alternativ er kanskje at man ved ethvert legebesøk (hos ukjent lege) måtte vise vaksinasjonsbevis om det ikke alt lå inne i det systemet som legen bruker - og ble pålagt å ta vaksine der og da med mindre man var midt i et sykdomsforløp, - men kan det i så fall slå ut slik at enkelte barn da ikke hadde fått legetilsyn om foreldrene var vaksinemotstandere? (I så fall tenker jeg at det er en barnevernssak, men problemet blir jo å fange dem opp.)

Jeg er for øvrig helt enig i at dette burde bli obligatorisk, men vet ikke hva som hadde gitt flest vaksinerte av tvang versus tap av samfunnsgoder. Jeg syns for øvrig det er hårreisende at enkelte bevisst velger å utsette både egne og andres barn (og folk generelt) for en slik smitte av ren dumskap. Det finnes nok vitenskapelig dokumentasjon tilgjengelig om de hadde droppet å lese svadadokumentasjonen de mener de besitter, og tenker at det er spesielt at de tør å stå frem i samfunnet med et slikt valg. For meg blir det som å stå frem og si at man slår barna sine, selv om man vet at det er både skadelig og forbudt, fordi de opplever det som effektivt mot uønsket atferd (og ikke minst at de gjerne slår dine barn også om det skulle falle seg slik).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat