Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-16, 17:53   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdens beste nonstick-panne?

Jeg hadde først en fra Tefal jeg var superfornøyd med og som holdt i ganske mange år, så jeg kjøpte en til. Den er jeg ikke fornøyd med i det hele tatt. Den har blitt utrolig ripete på bare noen måneder, og av en eller annen grunn er den høyest på midten og det er sikker fint for noen ting, men ikke det jeg steker i den, i allefall.

Jeg vil ike ha en billig bruk&kast-panne, det trenger ikke være teflon, men hva som helst av non-stick. Jeg har støpejernspanner, så det trenger jeg heller ikke tips om.

Har det ikke kommet noen som er sånn superharde eller noe?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat