Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-22, 12:55   #11
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny vaskemaskin

Jeg har Miele og moren min har Miele. Hun kjøpte seg ny for ikke så lenge siden, den forrige må ha vært fra tidlig 2000-tall hvis ikke eldre, og jeg har ikke hørt et pip om at hun er misfornøyd. Da må den virkelig gjøre jobben sin! Hun er hakket mer kravstor på sånt enn jeg er.... Nå er de bare to stk og det blir ikke volumer av klær for dem, men hun leker vaskeri for broren min og hans familie (to gutter i bhgalder og to voksne) og ingen klager om at den ikke duger.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat