Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-07, 18:14   #6
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din pinligste tabbe?

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.


Søsteren min og hennes daværende samboer skaffet seg hund på den tiden. En leonberger. De er, for de som ikke kjenner rasen, kjempestore! Omtrent som en liten bjørn... Jeg var sykmeldt pga. ganske kraftig bekkenløsning, men siden de bare bodde like ved siden av oss hadde jeg fast rutine at jeg stakk innom og luftet denne hunden midt på dagen, mens de var på jobb. Han var fortsatt hvalp på den tiden, men rundt 4-5 mnd, og hadde blitt temmelig stor. Han hadde fått det for seg at han skulle gå mellom bena på folk når de kom, og en dag når jeg åpnet ytterdøren, så smatt han mellom bena på meg før jeg fikk stoppet han. Problemet var at han var så stor på den tiden at jeg ble sittende fast bak-frem på ryggen hans. Jeg var 8 måneder på vei, og bekkenløsningen gjorde at jeg var så stiv at jeg ikke greide å svinge benet over og komme meg av. Så der satt jeg da, mens han travet over gårdsplassen og ut på gangveien utenfor. Veldig stilfult. En høygravid dame ridende bak-frem på et digert beist av en hund... Gudskjelov bråstoppet han for å lukte på noe i grøftekanten etter en liten stund, så jeg fikk trillet meg av på et vis før vi kom så veldig langt, men jeg grøsser enda når jeg tenker på hva naboene må ha trodd om de så det lille "opptrinnet".



Jeg ser det for meg, ja!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat