Tråd: Slalåm
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-16, 20:30   #17
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slalåm

Mine barn har stått slalåm siden de var 7-8år, men siden vi bor en god times bilkjøring borte fra alpinbakkene, står de ikke mer enn en 4-5 ganger i løpet av en sesong. Vi har stått litt med dem selv i barnebakken til å begynne med, og så har vi hatt en time med skiinstruktør etter det. Deretter har de stått sammen med oss i de letteste løypene en periode, før de har tatt stegene videre litt etter litt. Vi sto sammen med dem til de ble 8-9, men siden da har de kjørt mer og mer alene. En av oss er /var selvsagt alltid til stede i bakken eller i nærheten. Nå svosjer de forresten ned svarte løyper hvor det skal være, og har gått forbi sin mor i både teknikk og hurtighet for lenge siden.

Jeg ser på det som en fordel at i alle fall en av foreldrene også står slalåm, ellers ser jeg for meg at det kan bli litt kronglete til barna er store nok til å stå selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat