Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-15, 21:28   #37
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nostalgitripp fra barndommen

Å trampe på den tyyyynne isen på vanndammer på vei til skolen. Må fortsatt trampe på slike når jeg ser en.

Lukten av hjemmelaget pizza på lørdagskvelden.

Å komme inn kald og våt etter timer med lek ute, ogmamma haddelaget vafler og kakao.

Syltynn hjemmebakt brødskive med pultost, sittende på stålrørskrakk på enden av bordet hos mormor og morfar,med panelovner som sved meg på rompa.

Rømmebokser med fargesorterte Hamas-perler i sittebenken hos farmor. Fanget til farmor. Makaronisuppe og flatbrød med smør og sirup på hos farmor.

Lukten av vinterlagret campingvogn. Og lyden av plastserviset vi hadde i den da mamma stablet alt på plass før uker på veien ventet oss hver eneste sommer.

Turene innom lokalbutikken på vei hjem fra skolen da jeg slo følge med en av de større guttene og han kjøpte drops til meg.

Herlighet. Kunne fortsatt i det uendelige.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat