Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-12, 12:21   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaling av rørlegger i Oslo - samt spørsmål til prisoverslag

Vi skal pusse opp badet, og har fått et tilbud på ca 300' ink mva. Det kan kuttes endel når man tar bort marmorvasken og alt det andre dillet rørlegger har lagt inn i prisen. Jeg vil allikevel innhente et par tilbud til, siden jeg tror denne bedriften er den dyreste.

Jeg trenger en totalleverandør.

Og så et par spørsmål til prisoverslaget:

Det er regnet inn at det skal legges smøremembran, samt baderomsplater og fliser på eksisterende vegg, samtidig så er det planlagt å flytte vask slik at man må rive vegg. :grubler:

I tillegg står det et punkt om at det det kan medføre ekstrautgifter om det er vannskader i veggene/gulvet. Er det ikke bedre å rive alt og finne ut om det er vannskader, og bygge opp helt nye vegger?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat