Tråd: Hage 2023
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-23, 17:58   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2023

Min erfaring er fra Sunnmøre, hvor det ofte er en fordel at tomatene står under tak,så de ikke drukner ...

Men vi er vekke det meste av juli, og det er en av grunnene til at jeg vurderer å ikke så tomst i år. Kanskje et par mikro tomater....

Jeg har alltid sådd tomat de siste 12-13 årene, inkl det året jeg hadde den med meg på flyttelasset i slutten av juni (bare noen helt få)

Men jeg klarer ikke følge dem opp, jeg ØNSKER å være borte hele sommeren. Og vi har konfirmant i år og jeg tenker det er greit å ikke ha stua full av forvokste tomatplanter som ikke kan flytte ut enda akkurat da....

Men jeg kan sette poteter, de er ute. Og jeg skal så LITT blodbeger.
Og en chili plante og en paprika eller to? Og ehh, ja, bittelitt tomat og noe basilikum og andre urter selvsagt og.... Ja.... Det blir vel litt i år også.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat