Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-24, 07:21   #94
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for en kanelsnurr?

Jeg vet at meninga er å dyppe det i en søt dessertvin (som jeg heller ikke er veldig glad i), eller kaffe elle noe annet, slik at de blir tyggbare, men jeg synes fortsatt ikke det smaker noe særlig. Og jeg har smakt mange ulike typer, både hjemmelagde, ferdigkjøpte fra fancy butikker, og på kafeer både her og flere steder i Italia. Det er ikke det at jeg ikke liker dem akkurat heller, de smaker jo ikke fælt, men jeg forstår meg ikke på det, rett og slett. Jeg kan jo bare å la være å spise det, så det er ikke noe problem, men det irriterer meg. For jeg liker konseptet, og har lyst til å elske det.

Kanskje jeg må starte med dessertvinen, og lære meg å like den først. Så kan jeg elske biscotti som er dyppet i den, også deretter kanskje jeg skjønner meg på sjarmen med biscotti dyppet i andre ting, eller bare ta jobben med å tygge dem som de er.

(antar det er greit å snakke om andre ting i tråden enn kanelbollepriser nå)

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat