Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-17, 13:28   #30
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Vi har nissebonanza. Jeg liker sånne med stor rumpe fra plantasjen. De står stødig overalt og finnes i alle størrelser. Vi har en mer naturtro nisse også, men han tryner hele tiden.

Disse: https://www.plantasjen.no/nisse-ande...m-200023910-no Fåes i mange størrelser.

Også har jeg et julekor av mus med nisseluer. De er gamle, aner ikke hvor de er fra - men de er veldig søte. Og masse lys og juleplanter. Jeg dreper planter over en lav sko - det er det som er så fint med jul, det gjør jo ingenting om de dør når jula er ferdig.

Og digert tre da. Minst tre meter, helst tre og et halvt. Greia med sånne store trær er jo at de ofte har en stor diameter også - så det tar over halve stua. Er ikke så mye plass igjen til pynt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat