Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-18, 18:45   #54
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frokost som del av arbeidsdagen?

Jeg kan fint gå barbent eller i sokkelesten på jobb, også foran kjøkkenbenken, men aldri inn på do. Men det er ikke av hensyn til andre, men av hensyn til mine egne føtter og bakteriefobi. Det hender jeg advarer de jeg deler kontor med at jeg har sko som lukter tåfis idet jeg tar de av, det er sikkert ikke innafor alle plasser, og jeg kunne ikke sagt det til alle jeg jobber med heller.

I tillegg spiser jeg frokost på jobb omtrent hver dag, og skravler med kollegaer. Men ingen av oss har arbeidstid før 8.25, og skravling og frokost foregår mest før det, ca 8.00 til 8.30. Om jeg ikke rakk arbeidsoppgavene mine fordi jeg hadde somlet bort en halvtime av arbeidstida på frokost, hadde jeg ikke hatt skam til å skrive timer for det, nei. Ikke bra.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat