Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 22:38   #65
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Jeg har vært på skitur i dag, med 12 barn i alder 5-6 år. En av ungene hadde aldri hatt ski på beina før. Utstyr hadde hen ikke, så både skistøvler, ski og staver ble trylla fram på lån fra barnehagen, utstyret ble spent på, og avsted bar det...

Og barnet susa avårde, med hele seg - hen sjangla som Bambi på isen, til hen plutselig fant balansen. Hen rusla noen meter bortover, tryna så det sang og fikk hjelp opp igjen. Hen traska videre, like blid, ramla og datt så skia for hit og dit på kryss og tvers. Hen lå og grubla ei stund, og fant ut helt av seg selv hvordan hen skulle komme seg opp på beina igjen. Stadig like strålende fornøyd, stadig lengre og lengre før hen dumpa nedi snøen igjen. «Dette er gøy!» ungen ropte det flere ganger i løpet av turen -«dette er gøøøy!»

Åh... Å være vitne til den mestringsfølelsen, å være tilskuer til et barn som blir en halvmeter høyere for hver meter hen går, og er så lykkelig så lykkelig der på låneskia, for aller første gang...

I slike stunder elsker jeg virkelig jobben min.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv