Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-18, 11:55   #6
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.819
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skalljakke med vanntette lommer?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvilken har du? Ser at HH har mange skalljakker og, men finner ikke så mye i butikken (mest regnjakker).

@Fintdethei1: Hvilken Norrøna? Falketind så ut til å ha gode lommer som holdt tett hvis glidelåsen er lukket.

Har Falketind, hatt den i 3 år, og er veldig fornøyd med jakken. Men i ekstremt mye nedbør, så holder ikke lommene tett. I «vanlig» regn er den tett, sliter litt mer når en atmosfærisk elv tømmer seg over meg, men tror nesten ingenting holder da. Det er en innerlomme som jeg får mobilen i også. Jeg bruker den hele året.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat