Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-20, 13:18   #18
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Asko XXL oppvaskmaskin evt andre merker, råd og tips?

Jeg har fortsatt litt hjertesorg for at vi flyttet fra vår Asko XXL for ti år siden, den var da maks 2 år gammel, tror den hadde bestikkkurv, ikke egen etasje for bestikk. Da vi erstattet oppaskmaskina i det nye huset gikk vi for Miele, litt fordi det ikke var plass til XXL i vår kjøkkenbenk. Da var det viktig for oss å ha solide kurver/etasjer til bestikk og glass. Da jeg var i butikken ble jeg veldig sjarmert av valgmuligheter og fleksibilitet for høyde på de ulike kurvene, det må jeg tilstå at vi ikke så ofte bruker.

Dagens maskin: miele har godt og økonomisk hverdagsprogram som tar lang tid. Dersom vi har dårlig tid, finnes greie alternativer for hurtigvask, men det går gjerne ut over tørking, særlig av plastikk.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat