Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-18, 10:06   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor ønsker man seg Apple watch?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

kan rope på iphonen, så dem lager en lyd og jeg finner den

Denne funksjonen alene fikk meg nesten til å kjøpe en Apple Watch. Men som du sier; den er dyr, og alt for dyr for meg. Så jeg ente opp med den nyeste fitbiten i stedet, og liker den godt. Jeg kan lese tekstmeldinger på den, se hvem som ringer, koble den til noen apper (men siden jeg har iPhone så er det selvsagt noen begrensninger), laste inn musikk på den så jeg ikke trenger å ha med telefon på trening, den er vanntett etc. Temmelig lik Apple Watch i utseende, og en brøkdel av prisen. Og det aller beste for meg; den har ikke den klumpen under som tidligere fitbiter har hatt, så jeg får ikke vondt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat