Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-18, 10:19   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.963
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feiring av 13- årsdag

Vi hadde disco-bursdag da snuppa ble 13. Hennes viktigste ønske var at vi foreldrene holdt oss på rommet vårt utenom matservering.

Hun insisterte på pølse, for at matspising ikke skulle ta for mye tid.

Vi serverte velkomstdrink bestående av oppskårne frukt, eplejuice og sprite. Dette gikk det mye av gjennom hele festen.

Til min store overraskelse var støynivået skyhøyt, så jeg sprang rundt i blokka og informerte om at det kom til å være stille kl 21.00. Naboene lo heldigvis godt. Jeg antar at det høye støynivået var et sammensurium av musikken, begge kjønn tilstede og et par jenter med ekstreme dramaqueen-tendenser.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat