Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-17, 16:50   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg hadde holdt meg unna Geilo, Kvitfjell, Hemsedal og Trysil, egentlig. Det er partyland, kanskje litt mindre i Trysil siden de har en litt mer familievennlig profil. Må det være alpinski, eller er det aktuelt med langrennsdestinasjoner?

Nja, njei, det må ikke, men jeg tror to av familiens medlemmer syns det hadde vært best. Om det er annet det går å gjøre i nærheten, som hundekjøring og kiting og slikt så kan det allikevel være aktuelt. Vi kan godt leie hytte også. Nå har jeg sett på alle hotellene Koma nevner, de ser veldig koselige ut. Må vel nesten ta kontakt med dem for å høre om evt. opplegg nyttårshelgen.

Hva er denne hytta i Bø?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat