Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-06, 21:42   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Hva synes dere om å velge kirken på grunn av tradisjon?

Hverken bokorm-mannen eller jeg er religiøse, og vi valgte derfor å feire navnefest for jenta vår. Det samme kommer vi til å gjøre for babyen som kommer. Dette irriterer nesten livet av svigermor, enda hun ikke har et religiøst ben i kroppen. Det er nemlig tradisjon å døpe barna, og slik skal det være


Det samme mener mange om bryllup, man er liksom ikke ordentlig gift om det ikke er via kirken. Jeg for min del synes det er feil å velge religiøse seremonier om man ikke mener noe med det. Ikke misforstå, jeg har all respekt for religiøse mennesker, det er de som ikke tror jeg har litt problemer med. Det må da være virkelige meelopers? :meloopers:

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat