Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-11, 16:53   #351
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: LilleRosins kreative tråd

Full action kan det være med disse buksene. Jeg har sett flere varianter av sånne godbukser, og her er en av mine. Mønsteret er noe modifisert etter... jah, hva var det igjen da? Spiller ingen rolle, de er ganske like disse buksemønstrene. Og jeg kommer nok til å gjøre litt mer om på det - mer vidde i beina, tenker jeg.

Alle stoffene er fra Stoff og Stil. Størrelsen er ca 6 år. Men rib oppe og nede gjør den veldig anvendelig.


__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat