Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-21, 12:43   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.193
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte renser dere bunaden?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er rett og slett litt redd for at den går i oppløsning om jeg får den renset.

Men altså, jeg bruker den maks en gang i året, så selv om den har blitt brukt i rundt 80 år, så har den kanskje sammenlagt blitt brukt omtrent samme antall ganger. Så det er jo begrenset hvor skitten den kan være. :denial:

Og hva gjør det, i så fall? Det er ikke som om det lever ting i den, liksom. I hvert fall ikke farlige ting.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat