Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-07, 18:00   #17
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjedebrev og underskriftskampanjer på mail - selv om det virker å være for en god

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vel, ingen av dem ber deg sende et kjedebrev gjør de? De ber deg sende ett brev direkte til mottaker, ikke sende rundt en liste som blir underskrevet av flere.

Det er dessuten aktive kampanjer, ved å ha dem tilgjengelig på Amnestys hjemmesider ser du om de er avsluttet. Det gjør man ikke med et kjedebrev. Foreslår at du går inn på linkene mine og leser det som står der.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg gjentar, en ekte kampanje, startet av en seriøs aktør vil aldri be deg underskrive en mail og sende videre. Hvis de ønsker din underskrift vil det ligge ved en link til en side hvor man kan skrive under, ikke i selve mailen.



Jeg skulle ha quotet kun dette da, det var svaret mitt til det du skrev der.

Som du ser så vil Amensty at folk skal videre sende brev til myndighetene og ikke til selve folkene som blir fanget.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat