Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 13:05   #57
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å være den som ikke drikker alkohol i drikkende gruppe

For meg er det ingen forskjell. Jeg koser meg, og er like pratsom, med eller uten alkohol i hånden. Eneste gangene er dersom jeg gjerne skulle ønske at jeg kunne ha drukket - da blir jeg litt små"misunnelig" på de som kan kose seg med et glass god vin, men det hender like gjerne at jeg har droppet å ta det glasset fordi jeg ønsket å kjøre i stedet, eller det ikke passet seg.

Sånn har det vært opp gjennom ungdomsårene også etter at jeg debuterte med alkohol. Jeg tror ikke folk merket forskjell om jeg drakk eller ei (med unntak av de få rotbløytene jeg har i bagasjen), og er generelt nokså utadvendt og livlig uavhengig av alkoholkonsumet.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat