Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-12, 11:55   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette er jo gammelt nytt for mange av oss FP-ere

Jeg har en sønn med en autismespekterforstyrrelse, og en del av "pakka" er at han har en grammatikk som en utlending som har lært seg norsk. Feil kjønn på substantiver, bøyer verb feil, mye feil preposisjonsbruk, osv. Og jeg retter på han. Ikke hele tiden, men når jeg har hørt en feil mange ganger, så sier jeg at det heter sånn og slik. Senest i dag sa jeg at det ikke heter "begrunn av", men "PÅ grunn av". Han blir dog ikke lei seg, han bare rett og slett bestemmer seg om det er noe han skal gidde å rette på eller ikke.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat