Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-15, 09:55   #50
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes ikke den var spesielt god. Man trenger ikke hate Stordalen for å være kritisk til EAT. For meg handler det ikke om motvilje mot henne. Jeg synes hun virker som hun er en smart og dyktig person på mange områder. For meg er det akkurat det Stalsberg skriver i sitt innlegg det handler om. Det blir for langt mellom liv og lære rett og slett og veldig uklart hva EAT egentlig bidrar med.

De bidrar med publisitet, bevissthet, allmennkunnskap. Og det synes jeg de gjør bra. De "utnytter" det faktum at Stordalen har mediatekket (og det er festene deres og Petter Stordalen sin bil - Koingsegg(?) - et viktig bidrag til)

De gjør så vidt jeg vet ingenting mer, og det er jo det som problematiseres. Og jeg er enig i begge delene. Det er fint med publisitet og bevissthet (jeg etterlyste nettopp i en annen tråd problemene jeg har med at jeg ikke var klar over at det er klær som er miljøverstingen når det gjelder plastavfall), men for at man skal få et resultat krever det også en gjennomføring - og det er jo det EAT kritiseres for.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat