Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-15, 10:20   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Her syns jeg Rolness endelig har greid å skrive en leseverdig kommentar, som jeg er enig i. Helt uten å dra inn kjønn og utseende!

Sitat:

DA SPILLER DET mindre rolle at EAT har generert null presse internasjonalt, og framstår som en kuriositet i den akademiske verden. Med EAT har Gunhild Stordalen skapt seg en misjon, et levebrød og en smått genial foretningsmodell som aldri kan mislykkes. Godheten sikrer legitimitet til evig tid, og hva som er godt, kan hele tiden omdefineres. Om EATs forslag til tiltak og løsninger ikke virker, viser det bare behovet for ny kunnskap, nye diskusjoner, nye allianser, nye strategier, nye EAT-konferanser i nye Choice-hoteller! For en godhetsentrepenør er alle tider gode, så lenge helsa holder. Gunhild Stordalen kan bli for matfeltet det Jan Egeland er for nødhjelpen. Snart kommer Ylvis-videoen.

Som en av mine favorittmatbloggere sier:

Sitat:

Og siden sist er jeg blitt mer enig med Kjetil Rolness i hans syn på hvem som smykker seg med å være arvtagere til Blekkulf og miljødetektivene fra 90-tallet. Er det egentlig riktig at jeg som aldri har hatt bil, ikke flyr inn folk til gigantiske fester i utlandet, bor på 60 kvadratmeter og forbruker minimalt pga. moderat med penger, skal ha dårlig miljøsamvittighet fordi jeg ikke kildesoreter godt nok?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat