Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-17, 17:34   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blender til suppe

Jeg brukte alltid Blendtec-blenderen min (Rolls Royce-blender til altfor mange tusenlapper) til supper rett og slett fordi den blendet suppene til komplett fløtekonsistens. Alt jeg hadde oppi ble fløtekonsistens - HELT glatt (litt stress å lage ting som feks. slush, da isbitene ble pulverisert med en gang jeg skrudde den på da).
Har ikke fått samme silkekonsistensen med stavmikser men jeg bryr meg ikke så mye om det heller, synes det er godt med litt "klumper" i suppene og. Ja i tillegg kunne jeg heller kokende suppe helt opp til toppen og skru den på, uten at noe lakk ut. Var verre da jeg prøvde det samme med en annen blender. Da var halve meg og begge kjøkkenvinduene + + dekket i suppe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat