Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-17, 19:00   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blender til suppe

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvilken modell har du Dixie?

Jeg har den ikke lenger da den plutselig døde og uk-juicers nektet å fikse den da de mente det ikke gikk på garantien, så den døde etter 3 år og that was it. Men den ble MYE brukt da og andre blendere hadde nok tatt knekken lenge før, men allikevel - den kostet 5-6000 kroner og jeg trodde det var 7 års garanti på den. Men det er den beste blenderen noensinne. Husker ikke helt modellen men det var en hvit Blendtec kjøpt ny i 2012 med ekstra stor mugge. Muggen er i plast men allikevel ekstremt solid og tåler alt.
Nå har jeg en Raw Pro-blender til et par tusenlapper og den er også veldig bra, men jeg kan ikke blende kokende supper i den på samme måte som i Blendtec og den lager ikke like silkemyk konsistens selv om det er ganske nærme.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat