Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-19, 09:05   #68
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Miljø i klesskapet. Jeg skal bygge opp en klassisk kapselgarderobe?

Men hvor mye klær er det egentlig som er 100% sesongspesifikke? Shorts og et par sommerkjoler og et par topper, kanskje, for sommeren, og en eller to skikkelige ullkjoler til vinteren, men jeg tror 80% av garderoben min er ganske helårs, det bare varierer med antall lag, med og uten strømpis, etc.

Når man bor i Norge så vet man jo aldri når det er 10 grader og regn, liksom, det kan inntreffe absolutt når som helst gjennom året. Og vestpå kan det jo lett komme opp mot 20 grader rundt juletider...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat