Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-09, 23:03   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skofus vs Viking

Ungene mine har aldri hatt cherrox (ikke helt sant; vi kjøpte til snuppa en sesong, men de ble nesten ikke brukt). Gummistøvler med sokker om høsten og skikkelige vintersko om vinteren.

Knerten fikk Viking Goretex i fjor. Han var aldri våt på beina med de skoene, men jeg synes kanskje de var litt stive til en så liten kar. Nå er han litt eldre, så jeg tror han får dette i år igjen.

Snuppa har veldig smal fot og hun har alltid hatt Ecco. Hun er ikke av typen som hopper i vanndammer, så det er ytterst sjelden at hun har vært våt på føttene om vinteren.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat