Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-19, 08:02   #24
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

11 september 2001:

Er nyheter, og de melder om en alvorlig flyuykke i New York. Et fly har brast inn i det ene tårnet. Er ikek mer drama enn det akkurat da, på nyhetene, men jeg ser jo at dette er jo en smule spesielt, så jeg slår på tv og sjekker CNN og BBC. Der snakker de også om en ulykke. Ikke noe ekstra drama. Det filmes direkte, og da kommer fly nummer to... DA blir reporterne stille i mange sekunder...


Husker også godt at ingen skjønte alvoret først. Jeg lå på tomannsrom på barsel, og hørte først om det fra hun andre på rommet; hun lå med radio på øret. Det hun sa var at et småfly hadde fløyet inn i tårnet. Det var ikke noe dramatikk, så det var litt tilfeldig at jeg ruslet inn i dagligstua og slo på nyhetene på TV. Er nokså sikker på at jeg så det andre flyet live, eller muligens i opptak rett etter at det skjedde, og først da gikk alvoret opp for meg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat