Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-20, 21:20   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.890
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ville skjedd om samfunnet virkelig hadde stanset opp?

Jeg hater det maksimalt. Jeg savner kollegaer, venner, treningssenter og mitt tidligere liv med en fin blanding av å være på kontoret, jobbe hjemmfra og reise verden rundt. Jeg er blitt tiltaksløs, feit og sur

Løvemannen har det helt fint - han kunne hatt det slik som dette lenge - om han bare hadde hatt mulighet til å reise på hytta og fikse den.

Arvingen trives egentlig, men dette er virkelig ikke bra for henne. Hun murer seg helt inne og har ingen kontakt med venner, kun oss og kjæresten (samt mormoren og et par av mine venninner). Hun trenger å vær sosial med venner på sin egen alder. Jeg er redd for at det skal bli vanskelig for henne å 'komme igang' igjen. Faglig klarer hun seg greit, hun er flink å jobbe selvstendig og trenger lite hjelp fra lærer.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat