Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-20, 22:14   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barna og sosial omgang

Min yngste hadde ingen lekevenner da barnehagen var stengt. Han har nå lekt litt ute med de tre beste vennene. De går i samme kohort og samarbeidende kohort. De er jo små, så vi snakker et par timer ute en lørdag.

Lillesøster har kun vært sammen med 3 venninner på fritiden, 2 av dem i samme kohort. Den siste går i en annen klasse, men er bestevenninnen. De to har fått være inne hos hverandre siden påske. Jeg tenker hun kan være inne med de i samme kohort og leke fritt med dem ellers nå som hun vil. Hun har også vært sammen med en venninne i samarbeidende kohort i dag, de var ute. Jeg tenker det også er ganske fritt fram ute i forhold til dem nå fremover.

Storebror har 1 venn han treffer inne. Han henger med flere venner ute, men syntes det med antallet var litt vrient, så har ikke vært så mye av det. Han får imidlertid lov å gå ut som han vil, vi minner om antallet (som var 5 meter), avstand og hygiene.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat