Tråd: Skolefravær
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-20, 20:36   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolefravær

Jeg kunne latt dem være hjemme hvis det skjedde en ytterst sjelden gang, men jeg hadde nok ikke jugd på dem sykdom. Jeg hadde nok formulert det som «ikke i form til å komme på skolen i dag».

Jeg husker selv at jeg hadde én sånn dag i 9. klasse hvor alt bare hadde tårnet seg opp for meg, og at mamma bare skar gjennom og sa at jeg måtte bli hjemme. Det ble med den ene dagen, og da tenker jeg det var greit.

Pr i dag tar jeg hjemmekontor hvis jeg har sånne dager og det ikke kolliderer med viktige møter. Det er mye lettere å få gjort noe fornuftig med litt roligere rammer rundt meg. (Gleden over å ha en fleksibel jobb.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat