Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-16, 09:27   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venstre bryter busjettforhandlingene

Jeg syns det er rart at FrP spiller SÅ høyt som de gjør nå. Til nå har de jo, i praktisk politikk, vært relativt samarbeidsvillige og pragmatiske, som de er ellers i posisjon. (At retorikken deres er helt crazy er noe annet. Politisk har de vært relativt på linje med Arbeiderpartiet, også i innvandringspolitikken).

Jeg antar det er fordi de vil kunne fortelle velgerne at "ja, vi vet at det har blitt mer bompenger og alt sånt med oss i regjering, men det var ikke fordi vi ikke PRØVDE!!" (Evnt: "Vi gikk av fordi vi ikke ville finne oss i at dere bilister skulle flås!!")

Jeg lurer på om H+V+KrF i regjering frem til valget er realistisk? Iom. at Jonas ABSOLUTT ikke ønsker å overta nå så vil han kanskje støtte en slik konstellasjo?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat