Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-10, 00:53   #110
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Det skal ekstremt mye til for at jeg blir fornærma, men jeg ser jo at det kan være litt ubehagelig om en gift/samboer/på andre måter forpliktet nabo slenger seksuelt hentydende kommentarer etter en, med blikket som sier at det var ment som noe litt annet enn et kompliment (ikke det at jeg har opplevd den situasjonen, jeg er bare fryktelig flink til å forestille meg ).

Men ut over det så så har jeg ikke opplevd å bli fornærma over kommentarer over rumpe (jeg vet den er fin ) eller pupper (som en gang var digre, og tiltrakk seg en del kommentarer). Og faktisk har det slått meg mer enn en gang at folk her i USA er utrolig mye flinkere til å slenge ut hyggelige kommentarer - om klær, kropp og personlighet - enn det vi er i Norge. Jeg blir glad når jeg får høre at noen synes jeg kler kjolen jeg har på meg, eller hårfrisyren, eller hva det nå måtte være de føler for å påpeke. Ikke fordi deres mening betyr noe for selvfølelsen min, men fordi jeg synes det er fint at folk løfter blikket og legger merke til folk rundt seg.

Og så synes jeg bina hadde noen kloke innlegg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat