Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-24, 00:34   #29
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»

Det blir jo ca 3 timer daglig om man fordeler det jevnt. Ikke så galt i mange familier hvis det er bånn gass på familie og de timene er fornuftig plassert. Poenget her er vel at de har en kontrakt som hun ikke er helt happy med lenger. Det kan jo skje hvis man for eksempel får barn. Livet endrer seg, forventningene endrer seg og en person som opplever at man ikke lenger har noe tid til seg selv kan selvsagt bli misfornøyd. Matematikken er egentlig uinteressant. Poenget er vel ei dame som med åpne øyne har gått inn i en kontrakt som låser henne til hus og barn. Og som er kjendis nok til at media engasjerer seg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat