Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-18, 16:40   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Fjernstyringen/knappene på bilnøklene virker ikke et bestemt område

Her om dagen da jeg parkerte en plass i sentrum her hvor jeg bor fikk jeg ikke til å låse bilen med knappen på nøkkelen. Jeg måtte låse den med selve nøkkelen. Da jeg kom hjem igjen virket knappene som bare det. I dag parkerte jeg ikke så langt unna samme plassen som sist, og knappen virket ikke igjen. Jeg flytter bilen et lite stykke og vipps så virker den. Det som skjer virker å være at fjernstyringen ikke virker når bilen står parket et spesielt område, kanskje en radius på maks 50 meter. Utenfor dette området virker fjernstyringen. Jeg dobbeltsjekket det og er ganske sikker på at det ikke er nøkkelen som er problemet. Dette er for meg litt merkelig. Hva kan være årsaken til dette?

I sammenheng med at jeg for tiden har en hjerne som ikke virker som den skal, så er det lett for meg å tenke at nå har det tippet helt over for meg. Men jeg vil anta at dette faktisk har en konkret årsak av noe vis.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat