Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-15, 15:47   #8
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommunal eller privat kulturskole?

Rent prinsippielt mener jeg at kommunal er best, dette til tross for at mannen min driver en privat en.

Det kommer også selvfølgelig an på instrumentvalg og skolens størrelse. En privat kulturskole vil gjerne ikke ha hele bredden til et symfoniorkester, mens den kommunalt ofte har det (iallfall i de store byene). Om man spiller bratsj og har tenkt å spille sammen med noen, er en privat kulturskole kanskje for liten. Men jeg kan også være for private støttelærere utenfor kommunalt tilbud for veldig flinke barn/ungdom. Altså vanskelig å svare hva som er best ...

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat