Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-18, 19:58   #71
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg ville egentlig bare påpeke hvor ensidig slike tråder gjerne utvikler seg. Og ja: jeg har selv svart at jeg ikke har eller har planlagt å gjennomgå kosmetiske inngrep, så det er ikke noen form for forsvar. Men om man forventer nyanserte svar, burde muligens åpningsinnlegget formuleres på en annen måte.

Åpningsinnlegget er formulert på mobil mens jeg ventet på å få microbladet øyenbrynene mine (etterfiksing), så fokuset var nok ikke på en god formulering, mer på skrekk over at noen skulle stikke meg i øyenbrynene med nåler for skjønnhetens skyld. Jeg anser denne tråden, hvertfall når jeg laget den, som nokså uhøytidelig.

Det ville egentlig vært interessant med en tråd der de som har gjort større angrep svarer, men da må nok hovedinnlegget inneholde en større grad av seriøsitet og jeg ville nok tro at tråden burde ligget i M1.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat